muffintjejerna

Direktlänk till inlägg 1 maj 2014

Intervju med Batman

Av Sandra och Maria - 1 maj 2014 18:48

Hej! Nu ska Sandra intervjua Batman (Maria)

1. Vad heter du? Maria...Batman   

2. Favoritdjur? Hund,panda och enhörning! :D

3. Favoritgrönsak? Gurka :3

4. Favoritperson? Sandra och 50 personer till! :)

5. Favoritfärg? Blå

6. Favoritspel? IMVU.com , gt-hotel , momio och My Little Ponny   

7. Favoritdricka? Smält piggelin!

8. Hur många pojkvänner har du haft? 8 stycken, jag är en heartbreaker!

9. Vilken fråga vill du absolut inte svara på? Säg en kille som inte är känd, men som du gillar!

10. Säg en kille som inte är känd, men som du gillar! Rasmus ._.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra och Maria - 8 juli 2014 17:24

Hej Allihopa! Sorry att vi inte bloggat så länge. Just nu är Marris hemma hos mig (Sandy) och vi ska göra en bäst friänd täg! C:Frågorna : 1. Hur och var träffades ni?: Vi träffades hos mig (Sandy) genom våra pappor. 2. Vilket är ert favorit minn...

Av Sandra och Maria - 31 maj 2014 20:29

Hej! 2.0 När jag inte har bloggat har jag gjort detta: Träffat min bff och lånat böcker med honom och gått på ävetyr ute i parken med honom,pluggat till ett matteprov, läst lite böcker,tänkt på Twilight,tänkt på min döda katt,varit i Emporia, och...

Av Sandra och Maria - 31 maj 2014 19:59


Hej Allihopa! Nu ska jag skriva vilka böcker jag läser. Det kommer bilder på böckerna också, bra va? Bok nr 1: Amandas bok - Katerina Janouch Bok nr 2: Sagas bok - Katerina Janouch Bok nr 3: Jonnas bok - Katerina Janouch                  ...

Av Sandra och Maria - 27 maj 2014 15:39


Hallojj! x33 Asså alla ni där ute håller säkert på med 'Gul bil'. Haha, har ni ngn gång tänkt om att sitta i en gul bil och se alla runt omkring en typ hålla på med 'gulbil'-leken :DD Och så sitter man själv där som en liten banan B) Men asså vi hö...

Av Sandra och Maria - 21 maj 2014 21:46


Hejj!! Det är typ 9 på kvällen nu Cx Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag lägger mej :D Elr lägger mej typ 12 ;O Men iaf, typ kan nt ändra ngt med texten för att skriver på IPad D: o.o Men assååww.. Hitta bilden på ngn random app, asgullig c: ...

Presentation


muffintjejerna.bloggplatsen.se

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Boktips


Ovido - Quiz & Flashcards