muffintjejerna

Direktlänk till inlägg 8 juli 2014

#TUSENÖRFILARPÅOSS

Av Sandra och Maria - 8 juli 2014 17:24

Hej Allihopa!

Sorry att vi inte bloggat så länge. Just nu är Marris hemma hos mig (Sandy) och vi ska göra en bäst friänd täg! C:Frågorna :
1. Hur och var träffades ni?: Vi träffades hos mig (Sandy) genom våra pappor.


2. Vilket är ert favorit minne tillsammans?: Alla stunderna vi varit tillsammans :3


3. Beskriv varandra med ett ord! : Marris säger: Bäst

Sandy säger: Omtänksammegabästsnyggsötfinbästsnällsötfin


4. Vad vill du bli när du blir stor? Marris säger: Journalist

Sandy säger: Advokat

 
5. Är de något du retar dig på den
andra personen? Sandy säger: Ja... Marris är för cool :3

Marris säger: Sandy är för cool C: :3


6. Om ni kunde resa någonstans tillsammans vart skulle de vara? Ryssland


7. Favoritskämt? Öööö


8. Vilken skola går ni på? SandyMarrisskolan


9. Vem tar längst tid på sig på morgonen? Marris


10. Favoritårstid? Sommar


11. Favoritfantasyvarelse? Marris: Unicorn Sandra: Vampyr


12. Klackar eller lågklackat? Lågklackat


13. Byxor eller klänning? Bådeoch


14. Favoritdjur? Unicorn och Vampyr


15. När blev ni bästavänner? Vid första ögonblicket


16. Om ditt hus brann ner och hela din familj va okej, vad skulle du spara o varför? Marris skulle spara: Garderoben, mat, pass å hela skiten C: :D

Sandris skulle spara: Ipad, Twilightböckerna, Mina borstar, mina smycken och hela fukking skiten... JUSTE! HUSET SKULLE JAG SPARA c: :D


17. Komedi. skräck, tjejfilmer? Komeditjejfilmer


18. Blackberry eller iphone? iPhone


19. Favoritfilm? Sandys: Twilight Saga Marris: Venne, byatches :D Många


20. Något konstigt som den andra äter? Marris säger: Sandra dricker blod -.-'

Sandy säger: Marris äter grillade hundar


21. Har ni något gemensamt? ... A lot.


22. Hur länge har ni känt varandra? Sen första ögonblicket :3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra och Maria - 31 maj 2014 20:29

Hej! 2.0 När jag inte har bloggat har jag gjort detta: Träffat min bff och lånat böcker med honom och gått på ävetyr ute i parken med honom,pluggat till ett matteprov, läst lite böcker,tänkt på Twilight,tänkt på min döda katt,varit i Emporia, och...

Av Sandra och Maria - 31 maj 2014 19:59


Hej Allihopa! Nu ska jag skriva vilka böcker jag läser. Det kommer bilder på böckerna också, bra va? Bok nr 1: Amandas bok - Katerina Janouch Bok nr 2: Sagas bok - Katerina Janouch Bok nr 3: Jonnas bok - Katerina Janouch                  ...

Av Sandra och Maria - 27 maj 2014 15:39


Hallojj! x33 Asså alla ni där ute håller säkert på med 'Gul bil'. Haha, har ni ngn gång tänkt om att sitta i en gul bil och se alla runt omkring en typ hålla på med 'gulbil'-leken :DD Och så sitter man själv där som en liten banan B) Men asså vi hö...

Av Sandra och Maria - 21 maj 2014 21:46


Hejj!! Det är typ 9 på kvällen nu Cx Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag lägger mej :D Elr lägger mej typ 12 ;O Men iaf, typ kan nt ändra ngt med texten för att skriver på IPad D: o.o Men assååww.. Hitta bilden på ngn random app, asgullig c: ...

Av Sandra och Maria - 20 maj 2014 20:25

Hejj c'; Ojjj såww längesen.. Tror jag :D typ,inget speciellt har hänt cx Men.. Imorron ska vi typ ha nyheter ._. Tröök, på ett sätt o.o c: Det ända man pratar om är... 'De senaste morden i Sverige' och 'Ukraina' som man har förvandlat till 'kris' ...

Presentation


muffintjejerna.bloggplatsen.se

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Boktips


Ovido - Quiz & Flashcards